Whatever you think, think the opposite

Business propositions

Is de markt waarin je opereert wel de markt waarin je moet zijn? Lane gaat met jou liever op zoek naar de blauwe oceaan, de nog onbekende en onontgonnen marktruimte in plaats van te differentiëren in de bestaande. Die positie vertalen we naar concrete merkwaarden, producten en dienstverlening. Met als resultaat distinctive business proposities.

Want a warm feeling? Pee in your pants

Brand strategies

Succesvolle merken onderscheiden zich vaak niet alleen meer op unieke associaties. Het niveau van uniciteit van een merk wordt bepaald door het aantal merken in de categorie. Een merk wordt meer gezien als het enige merk met bepaalde kwaliteiten als er minder concurrenten zijn. Wees dus de categorie en zet de norm met een scherpe positionering!

Well done is better than well said

Marketing operations

Efficiënt communiceren met je doelgroep begint met het identificeren van de totale klantcontactcyclus. Bij ieder contactmoment in de contactcyclus definiëren we het doel en de boodschap. Los van traditioneel in middelen denken zijn we van eerste tot laatste contact zo relevant mogelijk aanwezig met de juiste boodschap op de juiste plek, op het juiste moment. Het doel: conversie.