Well done is better than well said
Maximaal awareness via bereiksmedia (massamedia) en overweging, voorkeur en conversie op de off- en online winkelvloer. Geen verkokerde aanpak, geen stammenstrijd tussen specialismen. Internet is een medium dat minder geschikt is voor "creating demand side" maar vooral effectief is in de "fulfilling demand side". Daarom is een goede afstemming van off- en online middelen nodig op doelstelling in de funnel.
"Develop, reach large audiences of light users cost effectively"
Van een optimaal geïntegreerde campagne-aanpak maken we een meetbare contactstrategie. We definiëren een prijsstrategie en stellen een cost per acquisition (cpa) vast. Vanuit deze cpa gaan we campagnes volgen en meten om zo de meest rendabele klantgroepen te identificeren. Op basis van deze profielen ontwikkelen we een klantwaardemodel. Behalve volume in sales kijken we dan ook welke klantgroepen het meest rendement opleveren en welke cpa we voor deze klantgroepen over hebben. Met als resultaat een optimaal evenwicht tussen volume (meer omzet) en rendement (lagere marketingkosten).
Lane kan uw marketingafdeling op dit gebied inspireren, begeleiden maar ook op project- of interim basis aansturen.
Laat van je horen
Bel Lane: (06) 81 89 84 31
Mail Lane: info@lane.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Meer in develop
Case: Axent, de kracht van persoonlijke keuzevrijheid